Pagalba

KODĖL VERTA RINKTIS GROJAM ?

Išsirinkote instrumentą GROJAM tinklapyje, bet jį gavę supratote, kad jis nėra jums tinkamas?
Suteikiame 20 dienų pinigų grąžinimo garantiją visoms GROJAM tinklapyje įsigytoms prekėms.
Norite grąžinti prekę. Ką pirmiausia reikėtų daryti?
Prieš grąžindami prekę susisiekite su mumis: https://grojam.lt/lt/kontaktai  Kartu su Jumis rasime geriausią išeitį – pakeisime instrumentą kitu arba grąžinsime sumokėtus pinigus.
Kokios yra grąžinimo sąlygos?
Grąžinamos prekės turi būti nenaudotos, nepraradę prekinės išvaizdos (t.y. neturi būti matomi jokie naudojimosi ženklai, įbrėžimai ir kt.). Išsaugokite nepažeistą prekės originalią pakuotę su visais gamykliniais atributais. Nepamirškite pateikti ir įsigijimo įrodymo – sąskaitos/čekio. Jeigu prekė Jums buvo pristatyta nemokamai (t.y. pristatymo išlaidas padengė GROJAM), tuomet paprašysime Jūsų kompensuoti šiuos kaštus bei padengti prekės grąžinimo išlaidas.

Viskas, ką Jums reikia žinoti apie prekių pristatymą:

Jei jūsų užsakymo vertė siekia 2000 € – prekes pristatysime nemokamai visoje Lietuvoje. Kitais atvejais taikome 3,89 € pristatymo mokestį.
Atlikę užsakymą grojam.lt e-salone sulauksite mūsų darbuotojo el. laiško arba skambučio, kurio metu aptarsime jums tinkamiausią pristatymo būdą bei pristatymo terminą.

Pristatymo būdai:
Siuntų tarnybos kurjeris (http://www.venipak.lt/)
Asmeninis pristatymas – prekes pristatys parduotuvės savininkas (https://grojam.lt/lt/kontaktai)

Dėl kiekvieno užsakymo pristatymo būdo tariamės individualiai.

Per kiek laiko gausite užsakytą prekę?

90% prekių savo klientams pristatome per 1-3 darbo dienas. Tačiau kai kada pristatymo terminas gali užtrukti iki 30 darbo dienų. Išskirtiniais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių. Jei taip nutiktų mes su jumis būtinai susisieksime ir kartu aptarsime prekių pristatymo klausimus.

Gauta siunta neatitinka užsakymo. Ką daryti?
Jei gavote nepilną prekių komplektą arba prekes, kurių nebuvote užsakę – nedelsiant informuokite GROJAM apie užsakymo neatitikimus ir mes pasistengsime kuo greičiau išspręsti iškilusią problemą.

Mes rūpinamės savo klientais – visas prekes patikriname patys, tad GROJAM asortimente yra tik kokybiškos prekės.
Tačiau norime Jus apsaugoti net ir nuo menkiausios rizikos, todėl visiems įsigytiems instrumentams GROJAM tinklapyje taikome 2 metų garantiją.
Ką reiškia 2 metų garantija?
Jeigu įsigytas instrumentas 2 metų bėgyje iškrečia jums pokštą – sulūžta, sugenda ir t.t. ne dėl jūsų kaltės, GROJAM įsipareigoja išspręsti iškilusią problemą. Susiklosčius tokiai situacijai, susisiekite su mumis, kartu rasime jums tinkamiausią išeitį!
O jei instrumentas nepataisomas?
Nebepataisomas instrumentas bus keičiamas tokiu pat nauju. Jeigu toks modelis nebegaminamas, pasiūlysime alternatyvų modelį, kurio vertė būtų panaši į jūsų turėto instrumento vertę arba grąžinsime jums visus sumokėtus pinigus.
Ar yra prekių, kurioms 2 metų garantija netaikoma?
Garantija netaikoma tokioms prekėms kaip stygos, baterijos, garso kolonėlių akumuliatoriams, būgnų lazdelės, garso stiprintuvų lempos. Garso kolonėlėms taikoma 1 metų garantija. Tiesa, nei gamintojai nei GROJAM negali užtikrinti, kad klientas įgyta preke naudojasi tinkamai, tad defektai, atsiradę dėl netinkamo naudojimo negali būti remontuojami mūsų sąskaita.
Svarbu! Nepamirškite viso garantinio laikotarpio metu saugoti prekės įsigijimo įrodymą – apmokėjimo sąskaitą.
Turite klausimų? Drąsiai kreipkitės! Pasistengsime, kad jų neliktų.

Susiję įrašai