Garantija ir aptarnavimas

Garantija ir aptarnavimas

Norėdami pasinaudoti GROJAM.LT internetinėje parduotuvėje įsigytoms prekėms taikoma garantija, vadovaukitės toliau pateikiamomis Garantinio aptarnavimo taisyklėmis. 

GARANTIJOS SĄLYGOS 

Garantija skirta Grojam, MB (toliau – GROJAM MB) pirktiems prietaisams. Garantija pradeda galioti nuo prietaiso  pardavimo/ perdavimo datos, jeigu sutartis nenumato kitaip. Garantinis prietaiso laikotarpis nurodomas pirkimo dokumente. 
Garantija gali būti netaikoma, jei pažeistos žemiau išvardintos garantinės sąlygos ir (ar) prietaiso naudojimo instrukcijos. Kai netinkamos kokybės daiktas ar jo komplektuojama detalė per nustatytą garantijos terminą pakeičiami, tai naujam daiktui ar komplektuojamai  detalei  taikomas tęstinis garantijos terminas. 
 

PREKIŲ GARANTINIO APTARNAVIMO TAISYKLĖS: 

  1. Pirkėjas, pateikdamas prietaisą garantiniam aptarnavimui, privalo kartu pateikti pirkimo dokumentą (kasos kvitą ar sąskaitą) bei kitus reikalingus dokumentus, jei to reikalauja pardavėjas;
  2. Dėl garantinio aptarnavimo atlikimo kreipiamasi į Pardavėją.
  3. Prekę ar jo komponentą Pirkėjas turi pristatyti į garantinio aptarnavimo vietą Žygio g. 92, Vilnius.
  4.  Gedimui nepasitvirtinus ar (ir) esant atvejams, kuriems netaikomi garantiniai įsipareigojimai, visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į serviso centrą, gedimo nustatymu bei taisymu, klientas apmoka savo sąskaita;
  5. Gamintojo kokybės garantijos galiojimo metu dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai šalinami gamintojo įgaliotame servise per 14-21 dienas nuo prietaiso perdavimo įgaliotam servisui arba per 45 dienas, jei detalę reikia atsivežti iš užsienio;
  6. Prietaisas pakeičiamas, jeigu gedimų, kurių atžvilgiu taikoma garantija, negalima pašalinti. Prekės kaina mažinama arba pinigai grąžinami pirkėjo reikalavimu Civilinio kodekso36414 dalyje numatytais atvejais;
  7. Atsiimant prekę, būtina patikrinti ar grąžinama visa garantiniam aptarnavimui atnešto prietaiso komplektacija;
  8. Už garantinio aptarnavimo metu prarastą informaciją Pardavėjas neatsako. Garantiniam aptarnavimui pateikiant mobilųjį telefoną ar kitokį įrenginį, kuriame saugomi duomenys, rekomenduojama atmintyje esančią informaciją išsaugoti SIM kortelėje ar kitame įrenginyje (laikmenoje);
  9. Techninis aptarnavimas (baterijų, kitų detalių pakeitimas) yra vartotojo pageidavimu už nustatytą mokestį atliekamas bet kuriame gamintojo įgaliotame servise;
  10. Jei po prekės garantinio aptarnavimo apie prekės atsiėmimo galimybę informuotas klientas neatsiima prekės per 1 mėn. nuo pranešimo pateikimo, tolimesnis prekės saugojimas atliekamas už papildomą užmokestį. Jei po prekės garantinio aptarnavimo apie prekės atsiėmimo galimybę informuotas klientas neatsiima prekės per 6 mėn. nuo pranešimo pateikimo, Pardavėjas turi teisę prekės ilgiau nebesaugoti, t. y. ją utilizuoti.

 

DAŽNIAUSIOS GARANTIJOS NETAIKYMO PRIEŽASTYS: 

  1. Prekės gedimai atsirado dėl stichinių nelaimių (žaibas, potvynis, žemės drebėjimas, gaisrai), netinkamos eksploatavimo sąlygos, naudotojo tyčios ar neatsargumo;
  2. Prekės gedimai atsirado dėl neteisėtų, netinkamų įtampos šaltinių, elektros tinklų sutrikimų;
  3. Prekės pažeidimai atsirado dėl patekusių pašalinių daiktų į prietaiso vidų, smėlio, skysčio (korozija, oksidacija), maisto, vabzdžių ir pan.; nesilaikant prietaiso naudojimo taisyklių numatytų prekės instrukcijoje;
  4. Pažeidimai atsirado po įsigijimo prekeinukritus, sutrenkus arba prietaisą transportuojant, kai prekę gabena pats klientas;
  5. Prekė buvo sąmoningai sugadintas, ardytas;
  6. Prekė sugedo dėl nelegalių programų įdiegimo, ardymo.
  7. Gedimas arba nenormalus gaminio funkcionavimas kilo dėl virusinių ar kitokių kenkėjiškų programų veikimo.
  8. Gedimas atsirado naudojant eksploatacines medžiagas, priedus, kurie nėra rekomenduojami gamintojo.
  9. Jei optinis diskų įrašymo įrenginys sugedo dėl jame sulūžusios naudotos informacinės laikmenos.
  10. Prietaisas buvo naudojamas nesilaikant naudojimosi instrukcijos, garantijos ar kitame dokumente nurodytų taisyklių, standartinių prietaisų eksploatavimo sąlygų, priežiūros ar saugojimo taisyklių.

 

Svarbu: Prieš pristatant sugedusia ar neveikiančia prekę garantiniam aptarnavimui būtinai susisiekti su mumis telefonu ar elektroniniu paštu, galbūt mūsų specialistams pavyks sutaupyti Jūsų laiką ir lėšas. 

Esant tinkamai priežiūrai, prekė gali Jums tarnauti ilgesnį laiką.