Dažniausiai užduodami klausimai
Prekių užsakymas/atšaukimas
1. Kur rasti informaciją apie užsakymą?
Jūsų užsakymo būsena ir kita informacija matoma, prisijungus prie savo paskyros. Užsakymo būseną taip pat galite pasitikrinti:
- el. paštu info@grojam.lt
- telefonu +370 621 07635, I-VII 10:00-19:00
2. Ar galiu pats atšaukti užsakymą?
Deja, pats atšaukti užsakymo negalite. Prašome kreiptis el. paštu info@grojam.lt arba skambinti telefonu +370 621 07635. Laiške prašome nurodyti užsakymo numerį, vardą, pavardę ir dėl kokių priežasčių norite atšaukti užsakymą.
3. Nepatiko prekė ir noriu grąžinti. Kaip elgtis?
Prieš grąžindami prekę susisiekite el. paštu info@grojam.lt arba telefonu +370 621 07635
Grąžinamos prekės turi būti išlaikiusios nepriekaištingą prekinę išvaizdą, be jokių naudojimo žymių, tokių kaip įbrėžimai ar kiti pažeidimai. Būtina išsaugoti originalią pakuotę su visais gamintojo priedais. Taip pat nepamirškite pridėti pirkimo dokumento – sąskaitos arba čekio. Prekės grąžinimo siuntimo išlaidas padengia pirkėjas.
Prekių pristatymas/atsiėmimas
1. Ar galima užsakymą atsiimti iš fizinės parduotuvės?
Fizinės parduotuvės GROJAM šiuo metu neturi, tačiau, jeigu prekes turime sandėlyje, galima užsakymą atsiimti Žygio g. 92, Vilnius
2. Kokius pristatymo būdus galima pasirinkti?
Apsipirkdami GROJAM.LT elektroninėje parduotuvėje galite rinktis pristatymą į Venipak ar DPD paštomatus, bei pristatymą Jūsų nurodytu adresu.
3. Per kiek laiko pristatote prekes?
Prekių pristatymas su kurjerių tarnyba į bet kurį Lietuvos miestą gali trukti nuo 1 iki 3 darbo dienų.
Pagal išankstinį užsakymą prekių pristatymas trunka nuo 5 iki 20 darbo dienų
4. Kaip sužinoti, kada gausiu prekes, jei pristatymo terminas jau praėjęs?
Jeigu Jūsų užsakyme yra kelios prekės, jos gali būti surenkamos iš skirtingų mūsų sandėlių ir siunčiamos Jums su kurjerių tarnyba iš skirtingų Lietuvos miestų. Tokiais atvejais Jūsų užsakymas gali atkeliauti dalimis skirtingu laiku. Tačiau kiekvienos siuntos pristatymo laiką kurjeris suderina su Gavėju iš anksto.
Taip pat, kartais nutinka, kad kurjerių tarnyba vėluoja pristatyti prekes dėl pasimtesusios siuntos ar kitų priežaščių.
Garantinis aptarnavimas
1. Sugedo internetu pirkta prekė. Kur kreiptis dėl prekių garantinio aptarnavimo?
Sugedus prietaisui garantiniu laikotarpiu prašome kreiptis telefonu +370 621 07635 arba el. paštu info@grojam.lt. Atsakysime darbo dienomis 10:00-19:00.
2. Kodėl prekė neremontuojama nemokamai, nors garantinis aptarnavimas dar galioja?
Yra numatyti atvejai, kai garantiniai įsipareigojimai negalioja. Pavyzdžiui, galbūt prietaisą naudojote ne pagal paskirtį ar bandėte patys ardyti/remontuoti.