GROJAM.LT parduotuvėje galioja aukščiausias klientų aptarnavimo standartas. Apsipirkdami pas mus, Jus galite būti visiškai ramūs ne tik todėl, kad:
- čia galioja visi Lietuvos Respublikos įstatymai ir prekybos taisyklės,
- mes prekiaujame tik žinomų gamintojų produkcija,
- mes spėjome pelnyti savo klientų pasitikėjimą ir turime geriausius jų įvertinimus,
bet ir todėl, kad mes tiesiog nuoširdžiai mylime Jus – mūsų klientus, ir visada pasiruošę padėti iškilus bet kokiems sunkumams ar nenumatytiems atvejams.
Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai visoms prekėms nustato 24 mėn. garantinį laikotarpį, tačiau gamintojai tam tikrais atvejais gali nustatyti trumpesnį arba ilgesnį terminą (pvz.: baterijos). Tokiu atveju taikomas gamintojo nustatytas garantinis laikotarpis.
Pažymime, jog gamintojai netaiko garantijos natūraliai susidėvinčioms prekių dalims (pvz., baterijoms).
Grąžinimo sąlygos:
• Grąžinti prekę galima per 20 kalendorinių dienų nuo jos įsigijimo dienos.
• Grąžinama prekė turi būti nenaudota ir su visais jai priklausančiais priedais (instrukcijomis, laidais, kabeliais ir kt.) ir dovanomis (jei tokių buvo), originalioje pakuotėje, pakuotė neturi būti pažeista.
• Grąžinant prekę būtina pateikti originalų pirkimo kvitą ar sąskaitą faktūrą.
• Pinigai bus pervesti į kliento nurodytą banko sąskaitą. Bankiniu pavedimu pinigai bus grąžinti per 14 darbo dienų nuo prekės grąžinimo mums.
Į grąžintinų prekių ar paslaugų sąrašą nėra įtraukiamos:
• Pristatymo, diegimo, prijungimo, nuomos ir kitos paslaugos.
• Dovanų čekiai.
• Sudaužytos, sugadintos, subraižytos ar kitaip dėl kliento kaltės mechaniškai pažeistos prekės, bei pakuotė.