20day return tamsus2

Išsirinkote instrumentą GROJAM tinklapyje, bet jį gavę supratote, kad jis nėra jums tinkamas?
Suteikiame 20 dienų pinigų grąžinimo garantiją visoms GROJAM tinklapyje įsigytoms prekėms.
Norite grąžinti prekę. Ką pirmiausia reikėtų daryti?
Prieš grąžindami prekę susisiekite su mumis.  (Kontaktai.)  Kartu su Jumis rasime geriausią išeitį – pakeisime instrumentą kitu arba grąžinsime visus Jūsų sumokėtus pinigus.
Kokios yra grąžinimo sąlygos?
Grąžinamos prekės turi būti nenaudotos, nepraradę prekinės išvaizdos (t.y. neturi būti matomi jokie naudojimosi ženklai – įbrėžimai ir kt.). Išsaugokite nepažeistą prekės originalią pakuotę su visais gamykliniais atributais. Nepamirškite pateikti ir įsigyjimo įrodymo – sąskaitos/čekio. Jeigu prekė Jums buvo pristatyta nemokamai (t.y. pristatymo išlaidas padengė GROJAM), tuomet paprašysime Jūsų kompensuoti šiuos kaštus bei padengti prekės grąžinimo išlaidas.
 

free delivery tamsus2

Viskas, ką Jums reikia žinoti apie prekių pristatymą:

Jei jūsų užsakymo vertė siekia 60eur - prekes pristatysime nemokamai visoje Lietuvoje. Jei užsakymo vertė nesiekia 60eur - taikome simobilinį 2 Eur pristatymo mokestį.
Atlikę užsakymą grojam.lt e-salone sulauksite mūsų darbuotojo skambučio, kurio metu aptarsime Jums tinkamiausią pristatymo būdą bei pristatymo terminą.

Pristatymo būdai:
Asmeninis pristatymas - prekes pristatys mūsų šaunusis darbuotojas Žygintas. :) (http://grojam.lt/lt/kontaktai)
Siuntų tarnybos kurjeris (http://www.venipak.lt/)
Siuntos autobusais (http://www.siuntosautobusais.lt/) - greičiausias pristatymo būdas į daugelį miestų
Lietuvos pašto paslaugos ( http://post.lt/ )

Dėl kiekvieno užsakymo pristatymo būdo tariamės individualiai.

Per kiek laiko gausite užsakytą prekę?

90 procentų prekių savo klientams pristatome per 2d.d. Tačiau kai kada pristatymo terminas gali trukti iki 10 darbo dienų. Išskirtiniais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių. Jei taip nutiktų mes su Jumis būtinai susisieksime ir kartu aptarsime prekių pristatymo klausimus.

Gauta siunta neatitinka užsakymo. Ką daryti?
Jei gavote nepilną prekių komplektą arba prekes, kurių nebuvote užsakęs - nedelsiant informuokite GROJAM apie užsakymo neatitikimus ir mes pasistengsime kuo greičiau išspręsti iškilusią problemą :)
 

2ears warr tamsus2

Mes rūpinamės savo klientais - visas prekes patikriname patys, tad GROJAM asortimente yra tik kokybiškos prekės.
Tačiau norime Jus apsaugoti net ir nuo menkiausios rizikos, todėl visiems įsigytiems instrumentams GROJAM tinklapyje taikome 2 metų garantiją.
Ką reiškia 2 metų garantija?
Jeigu įsigytas instrumentas 2 metų bėgyje iškrečia Jums pokštą - sulūžta, sugenda ir t.t. ne dėl Jūsų kaltės, GROJAM įsipareigoja išspręsti iškilusią problemą. Susiklosčius tokiai situacijai, susisiekite su mumis, kartu rasime Jums tinkamiausią išeitį!
O jei instrumentas nepataisomas?
Nebepataisomas instrumentas bus keičiamas tokiu pat nauju. Jeigu toks modelis nebegaminamas, pasiūlysime alternatyvų modelį, kurio vertė būtų panaši į Jūsų turėto instrumento vertę arba grąžinsime Jums visus sumokėtus pinigus.
Ar yra prekių, kurioms 2 metų garantija netaikoma?
Garantija netaikoma tokioms prekėms kaip stygos, baterijos, būgnų lazdelės, garso stiprintuvų lempos. Tiesa, nei gamintojai nei GROJAM negali užtikrinti, kad klientas įgyta preke naudojasi tinkamai, tad defektai, atsiradę dėl netinkamo naudojimo negali būti remontuojami mūsų sąskaita. :-)
Svarbu! Nepamirškite viso garantinio laikotarpio metu saugoti prekės įsigyjimo įrodymą - apmokėjimo sąskaitą.
Turite klausimų? Drąsiai kreipkitės! Pasistengsime, kad jų neliktų.